Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ



ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
Προετοιμασία για το Ιερό Ταξίδι

Έτσι όπως τα παιδιά μας φέρνουν
κλαίγοντας τα σπασμένα τους παιχνίδια
για να τους τα φτιάξουμε,
έφερα κι εγώ τα σπασμένα όνειρά μου στον θεό,
γιατί ήταν Φίλος μου.

Αντί όμως να Τον αφήσω ήσυχο να δουλέψει,
στριφογύριζα και προσπαθούσα να βοηθήσω
με τους δικούς μου τρόπους.

Στο τέλος, τα άρπαξα πίσω και φώναξα:
«Πως μπορείς να είσαι τόσο αργός?»
«Παιδί μου», Είπε «Τι να έκανα?
Ούτε στιγμή δεν τα άφησες από τα χέρια σου»
              Ο Ιερός Εαυτός σουWayne Dyer

Η Αυτό-Εμπιστοσύνη, είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη των τεχνικών NLP, Time Line Therapy & Hypnosis. Οφέλη που δημιουργούν δρόμους, ώστε να μπορείς να ξανά-κολλήσεις κάθε σπασμένο όνειρο που υπάρχει. Να βρεις τρόπους και πόρους για να ζήσεις αυτό που ήρθες να ζήσεις στον κόσμο αυτό, με χάρη και χαρά!
...Γιατί Είμαστε πολύ πιο σπουδαίοι, απ’ότι νομίζουμε ότι είμαστε! :-)

Με εκτίμηση
ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου