Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Βουτώντας...



Βουτώντας βαθιά στην καρδιά της ζωής μας…
Μια καρδιά αλλά τι καρδιά?
Μια ζωή αλλά ποια ζωή?
Η ζωή που μας δόθηκε ή η ζωή που επιλέξαμε?
Η καρδιά που αντέχει ή η καρδιά που φέρεται?
Που να βουτήξεις και με τι να βουτήξεις τελικά?
Βουτάς κι ανακαλύπτεις θησαυρούς… αναδύεσαι και φέρνεις τα δώρα σου…
Βουτάς και σκαλίζεις τον κήπο σου, σε μια εποχή που ίσως δεν χρειάζεται να γίνει ή μήπως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή? Ποιος το γνωρίζει σίγουρα αυτό? Ποιός οδηγεί τις αντιδράσεις σου τελικά και ποιος ξέρει ότι αυτό χρειάζεσαι τώρα και το κυριότερο, θεωρεί ότι είσαι κι έτοιμος να αντιμετωπίσεις κάθε τι που θα βρεις σκαλίζοντας εκεί βαθιά?
Ω ζωή μου εσύ! Με οδηγείς πάντα κι ας μην ξέρω το που…
Ω καρδιά μου αγαπημένη! Με ζυμώνεις με τα αισθήματά σου και με αφήνεις να φουσκώσω όπως το ψωμί πριν ψηθεί στο φούρνο…
Ω ψυχή μου κρυμμένη! Τι αποζητάς και τι θέλεις να κάνω? Αναρωτιέμαι πάντα κι αναζητώ το σκοπό σου και το σκοπό μου…
Ω αγάπη άπιαστη! Ή μήπως πιασμένη στα δίχτυα σου? παλεύω μαζί σου να σε έχω, όμως σε χάνω… ή μήπως σε βρίσκω? … Υπάρχεις? Ναι! … Για πόσο?  Για όσο…

ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου