Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Η ζωή αρχίζει



Η ζωή αρχίζει
“Μη φοβάσαι ότι η ζωή σου θα φτάσει σε ένα τέλος.
Να φοβάσαι μάλλον μήπως δεν αρχίσει ποτέ”
«Καρδινάλιος Τζον Χένρι Νιούμαν»

“Όταν διέγνωσαν πως είχα καρκίνο στα δεκαεπτά μου, ήμουν βέβαιος πως η ζωή μου είχε τελειώσει”, είπε στο ακροατήριό του σεμιναρίου ο Έντουαρντ.
“Μισούσα τη χημειοθεραπεία, τις εξετάσεις, τα φάρμακα κι όλη τη διαδικασία της αρρώστιας στην οποία έμπαινα. Μια μέρα, ενώ είχα ραντεβού για χημειοθεραπεία, ανακάλυψα πως την ίδια βραδιά θα δινόταν μια συναυλία του αγαπημένου μου συγκροτήματος. Η συναυλία ήταν πολύ πιο ελκυστική από τη χημειοθεραπεία κι έτσι άρχισα να δίνω μάχη με τον εαυτό μου για την απόφαση που θα έπαιρνα. Συνειδητοποίησα πως όλη μου τη ζωή προσπαθούσα να ευχαριστήσω τους γονείς μου και να τους κάνω όλους ευτυχισμένους. Αποφάσισα πως αυτή ήταν η ευκαιρία μου να κάνω τον εαυτό μου ευτυχισμένο και πήγα στη συναυλία. Πολύ σύντομα η κατάστασή μου αναστράφηκε κι εδώ και τρία χρόνια έχω απαλλαγεί από τον καρκίνο. Πιστεύω πως τα πράγματα άλλαξαν όταν επέλεξα να είμαι καλός μα τον εαυτό μου”.
Δεν είναι τα χρόνια που μετράνε στη ζωή μας, αλλά η ζωή που μετράει στα χρόνια μας. Μπορεί να ζήσουμε πολλά χρόνια μέσα σ’ένα μικρό κέλυφος φόβου ή λίγα μέσα σ’ένα γιορτινό λαμπάδιασμα. Όταν ακολουθούμε το πνεύμα μας και ζούμε με χαρά αντί να επιδιώκουμε την αυτοπροστασία, τότε ολάκερος ο κόσμος μας ανοίγεται κι έχουμε τη δύναμη να κάνουμε τα όνειρά μας να βγουν αληθινά.
Η Τσέρι Χιούμπερ δήλωσε: “Δεν θέλω να περάσω μέσα από τη ζωή πατώντας στις μύτες των ποδιών μου, μόνο και μόνο για να φτάσω με ασφάλεια στο θάνατο”.
Ποια όνειρα αναβάλλεις συνέχεια?
Ποια βήματα θα μπορούσες να κάνεις τώρα για να τα κάνεις πραγματικότητα?
Ζεις με φόβο ή με απόλαυση?
Ποια δώρα θα μπορούσες να κάνεις στον εαυτό σου που να σου θυμίσουν ότι η ζωή είναι όμορφη κι αξίζει να τη ζεις?
Απάντησε σ’αυτές τις ερωτήσεις ειλικρινά κι ο δρόμος προς την ελευθερία θα είναι κατάφωτος για σένα.

“Μια βαθιά ανάσα ζωής”
Alan Coen

Πόσα “πρέπει” καθορίζουν τη ζωή μας και μας κρατούν μακριά από την ευτυχία?
Μήπως είναι καιρός τώρα να κάνουμε το ένα και μοναδικό βήμα προς την ευτυχία και να επιλέξουμε τις τεχνικές NLP, Time Line Therapy & Hypnosis και να πετάξουμε από πάνω μας όσα μας κάνουν “τελειωμένους”?


ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου