Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Τι έχουν πει για τα σεμινάρια του NLP


Τι έχουν πει για τα σεμινάρια του NLP 


“Πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία! Λειτούργησε ως αφορμή να σκεφτώ πολλά! ”
                                                                                  Καθηγητής, Ε.Γ. 

“ Το ταξίδι ήταν απολαυστικό, χαλαρό και παράλληλα τονωτικό! Είμαι σίγουρη ότι τώρα όλα είναι αλλιώς…”                                                                                          Ιδιωτική Υπάλληλος, Μ.Π. 

“ Ένα δώρο για τον εαυτό μου… Ευχάριστα προβληματισμένη και πιο ήρεμη και δυνατή! ”                                                                                                                       Επιχειρηματίας,  Σ.Κ. 

“ Αντίκρισα το φόβο μου! Τον ήξερα, απλά σήμερα τον έβαλα απέναντι μου και έπαιξα μαζί του…”                                                                  
                                                                                Ιδιωτικός Υπάλληλος, Π.Π. 

“ Υπέροχη εμπειρία, που έχει να κάνει με πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα ταυτόχρονα σε μια πολύ δύσκολη εποχή! ”                              
                                                                               Δημόσιος Υπάλληλος, Δ.Κ.

“ Μοναδική εμπειρία για μένα που δεν έχω παρακολουθήσει μέχρι σήμερα κάποιο σεμινάριο. Με βοήθησε να οργανώσω τις σκέψεις μου και να δω καλύτερα τις επιλογές μου στο Λύκειο ”               
                                                                             Μαθητής Γ Γυμνασίου, Ν.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου