Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Γιατί κρατώ τον κόσμο στα χέρια μου!



Γιατί κρατώ τον κόσμο στα χέρια μου!
Γιατί έχω τη δύναμη να σταθώ μπροστά του, ανεπηρέαστη από αυτόν!
Γιατί το βλέμμα μου διευρύνεται και η θωριά μου ανασταίνεται!
Γιατί η στάση μου αναδεικνύεται με την αυτό-εμπιστοσύνη μου!
Γιατί κάθε αέρας που φυσάει με κάνει δυνατότερο!
Γιατί τα θεμέλιά μου σκάφτηκαν και δημιουργήθηκαν ξανά, δυνατά σε γερές βάσεις πλέον!
Γιατί για ότι δεσμεύτηκα, αναπτύχθηκα!
Γιατί κάθε τι που με πόνεσε με έκανε δυνατότερο και σοφότερο!
Γιατί κάθε συναίσθημά μου είναι δικό μου και το τιμάω!
Γιατί όλα τα εύκολα ή δύσκολα με έκαναν να είμαι εγώ, ο ένας και μοναδικός εαυτός μου!
Γιατί για κάθε τι που βιώνω είναι αυτό που χρειάζομαι για να εξελιχθώ!
Γιατί για κάθε τι που περνάει, υψώνω ακόμα περισσότερο τον εαυτό μου και ο κόσμος πια, παίζει στα χέρια μου και με την αύρα μου παρασύρω στο όνειρο και στην αγάπη, με κάθε μου πνοή….!

Με εκτίμηση
ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου