Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Αναλαμβάνω την ευθύνη!



Αναλαμβάνω την ευθύνη!

Όσο δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη της ζωής μας και πιστεύουμε ότι είμαστε θύματα των άλλων, τόσο η ζωή μας είναι μπλοκαρισμένη.
Όσο φταίνε οι άλλοι γι αυτά που μας συμβαίνουν τόσο περισσότερο είμαστε αδύναμοι να λύσουμε τα θέματα που μας προκύπτουν.
Αφού φταίνε οι άλλοι τότε εμείς αναζητάμε τις λύσεις σε αυτούς.
Στην πραγματικότητα όμως, τους παραδίνουμε τη δύναμη μας και τους αφήνουμε να έχουν εξουσία επάνω μας.
Αναλαμβάνω την ευθύνη σημαίνει ότι είμαι υπεύθυνος γι αυτά που αισθάνομαι, είμαι υπεύθυνος για τις συμπεριφορές μου, είμαι υπεύθυνος για τις σκέψεις μου, τις επιλογές μου και είμαι ο μόνος που μπορεί να φέρει τις αλλαγές στη ζωή μου. Αναλαμβάνω την ευθύνη σημαίνει παίρνω πίσω τη δύναμη μου, της αλλάζω κατεύθυνση και γίνομαι μια φωτεινή και συνειδητοποιημένη ύπαρξη!

Με τις τεχνικές NLP, Time Line Therapy, δημιουργούμε έναν πιο ισχυρό εαυτό, που μας στηρίζει στις αποφάσεις μας και στις δράσεις μας! Είναι τεχνικές που σκοπό τους έχουν την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, το ξεμπλοκάρισμα από διλήμματα κι εσωτερικές συγκρούσεις και την ενδυνάμωση της εσωτερικής μας γαλήνης και ύπαρξης! Μια δοκιμή με 8-10 συνεδρίες θα σας αποδείξει την δύναμή του!

ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου